איך לבחור רופא שיניים

כשרופא השיניים צריך טיפול שיניים, למי הוא פונה ?

כל אחד מאיתנו צריך רופא שיניים, ותמיד יש התלבטות איך אפשר לבחור רופא שיניים טוב שיבטיח טיפול יעיל וטוב לאורך זמן.

רבות הן המרפאות ורבים הם הרופאים שנותנים שירותים דנטלים בישראל, כיצד ניתן לבחור רופא אמין ומקצועי כאחד ?הניסיון של אחרים יכול להיות אחד המדדים החשובים בבחירת רופא שיניים אבל זה לא הכל. הניסיון

של אחרים יכול להיות מבוסס בעיקר על מראה המרפאה והצוות והיחס הניתן במרפאה וזה חשוב לא פחות, אבל מה עם הרמה המקצועית של הטיפולים? איך ניתן לבדוק ?

איך ניתן להיות רגועים שהטיפולים יחזיקו לאורך זמן? איך אפשר להיות רגועים שהתוצאה של טיפול ארוך ויקר תהיה כמצופה? מה יהיה בעוד כמה שנים כשמתעוררת בעיה כלשהי ?

התשובה לכל ההתלבטויות האלה טמונה בכך שפונים לרופא שיניים מומחה, כאשר החלק המקצועי של הטיפול מובטח בזה שהרופא סיים לימודי התמחות ועבר מבחנים של משרד הבריאות והוא מקבל את התואר מומחה ולכל מומחה יש מספר רשיון מומחה (בשונה מרופאים שמטעים את הציבור ומציגים את עצמם כמומחים בתחומים שונים על בסיס ניסיון בלבד).

אז כדאי לברר את מספר רישיון המומחה ולברר במשרד הבריאות או בהסתדרות לרפואת שיניים בישראל.

כמו ברפואה כללית יש מספר התמחויות ברפואת שיניים כגון “מומחה לטיפולי שורש”, “מומחה לחניכיים”, מומחה לכירורגיה פה ולסת”, “מומחה לילדים” ,”מומחה לרפואת הפה” ו“מומחה לשיקום הפה“.

ההתמחות שבה רופא השיניים המומחה מקבל את המטופל ועומד על צרכיו ומכין לו תוכנית טיפול שיקומית שבה לוקחים בחשבון את הצורך התפקודי והאסתטי של המטופל ברמה הגבוהה ביותר היא ההתמחות של “שיקום הפה”.

מרפאת השיניים של ד”ר גזמאוי אמיר מומחה לשיקום הפה מספקת למטופליה את היחס וההתיחסות והאוירה הנעימה לטיפולים לצד המקצועיות המירבית בתחום.

ד”ר גזמאוי סיים את לימודי רפואת השיניים בהדסה עין כרם וגם את מסלול לימודי ההתמחות בשיקום הפה.

כיום מנהל מרפאת השיניים לשיקום הפה ברמת השרון וחבר במרכז לשיקום הפה במרכז להשתלות שיניים בהדסה עין-כרם, מדריך קליני לסטודנטים ומרצה במוסד.

וכשרופא השיניים צריך טיפול שיניים הוא פונה למומחה לשיקום הפה כי הוא יודע שאיכות הטיפולים שיקבל היא הטובה ביותר.

ליצירת קשר :כתובת המרפאה רח' אוסישקין 37, רמת השרון